Član CarGo-a za Talas: Privatno vozilo oduzeto krajem 2018, još uvek nije vraćeno
Vreme čitanja: 4 minuta

Foto: iStock 

„Ja sam samo dovezao čoveka koji se predstavio kao invalid, ustao sam da mu pomognem da izađe iz auta i tada su me opkolili. Verovatno zato sve ovo toliko dugo traje, jer će morati da objasne zašto su uopšte mene zaustavili.“

U ponedeljak 21. oktobra, u večernjim satima, članovi udruženja Car:Go blokirali su saobraćaj u Bulevaru Mihajla Pupina. Povod je, kako navode, bio pokušaj nelegalnog oduzimanja privatnog vozila jednog od članova udruženja. Parking servis je na kraju zaplenio vozilo, 8 članova udruženja je privedeno, a među privedenima našao se i M.Š, vlasnik oduzetog vozila. Više o tome čitajte ovde.

Ovo nije prvi put da je nekome od članova Car:Go-a oduzeto vozilo. Predsednik udruženja CarGo Aleksandar Vučić je, tokom gostovanja u emisiji Talasna dužina u junu ove godine, govorio o šest pokušaja oduzimanja vozila, a detaljno je opisao oduzimanje četvrtog po redu automobila u koje su, kako je tada naveo, bile uključene i interventne brigade, to jest policajci „naoružani dugim cevima“.

Koliko je vozila oduzeto članovima Car:Go-a od kada su počeli sa radom u Beogradu? Da li su oduzimana samo privatna vozila i da li je neko od njih vraćeno? Šta piše u zvaničnim rešenjima?

O tome je za Talas govorio Jovan Šarović, član udruženja Car:Go, koji navodi da mu je u decembru 2018. oduzeto privatno vozilo koje još uvek nije vraćeno.

 

Kako je policija znala da je Šarović član Car:Go-a?

„Reč je o mom privatnom vozilu, a oduzeto je 12. decembra prošle godine i još uvek nije vraćeno“, kaže za Talas Jovan Šarović, član udruženja Car:Go.

Šarović ističe da je zvanično obrazloženje isto kao i kod drugih članova udruženja kojima su oduzeti automobili – neovlašćeno bavljenje taksi prevozom.

Kako dalje navodi, po njegovim informacijama, do sada je članovima udruženja oduzeto preko 10 automobila, od kojih nijedan nije vraćen vlasniku. Podatak od preko 10 oduzetih vozila za Talas je potvrdila i PR služba Car:Go-a.

„Hteo bih da naglasim da su, u to neko isto vreme kada i nama, automobili oduzimani i divljim taksistima. Njima su ubrzo sva vozila vraćena, a nama nijedno“, dodaje Šarović.

Govoreći o daljem toku događaja, objašnjava da mu je kompanija odmah dodelila zamensko vozilo, te da nije izgubio nijedan dan posla zbog oduzimanja automobila:

„Inače bi sve to trebalo da ide po hitnom postupku. Ja sam imao dva ročišta, postupak je još uvek u toku, i dalje traje, pretpostavljam da je vozilo odavno trebalo da bude vraćeno“, ističe Šarović.

Čitav postupak još uvek nije završen jer sudija, kako kaže naš sagovornik, pokušava da utvrdi šta se tačno dogodilo 12. decembra 2018.

„Na ročište smo pozvani inspektor i ja, pa sudija pokušava da utvrdi kako je policija uopšte znala da baš mene treba da zaustavi i ko je osoba koja je sedela na zadnjem sedištu mog auta. Oni tvrde da to nije policajac, već osoba koja je slučajno naručila uslugu Car:Go-a“, objašnjava Šarović.

Za razliku od drugih slučajeva oduzimanja vozila, Šarovića policija nije zaustavila radi alko-testiranja, već su, kako kaže, unapred znali da je reč o Car:Go vozilu.

„Ja sam samo dovezao čoveka koji se predstavio kao invalid, ustao sam da mu pomognem da izađe iz auta i tada su me opkolili. Verovatno zato sve ovo toliko dugo traje, jer će morati da objasne kako su uopšte mene zaustavili“, završava Šarović svoju priču uz komentar da je odgovor inspektora sudiji bio to da mu je upravnik mahnuo rukom i signalizirao da zaustavi Šarovićev automobil.

U nastavku objavljujemo rešenje o oduzimanju vozila, potvrdu, kao i zapisnik o inspekcijskom nadzoru.

 

 

Pogledajte epizodu Talasne dužine u kojoj predsednik udruženja Car:Go Aleksandar Vučić opisuje kako izgleda proces oduzimanja vozila:

 

Prilog Al Jazeere o oduzimanju trećeg CarGo vozila

——————————————————————————————————————————

Ovaj tekst je nastao uz podršku fondacije Fridrih Nauman i odražava isključivo stavove autorke